Monday, September 7, 2009

2009....kisah sahabat

2009…kisah sahabat

Tahun nie aku kenal lebih ramai kawan-kawan yang baik hati..heheh..biasa la dah lama kan aku dok kat unimas nie. Orang cakap dah banyak pengalaman yang ada dan dapat masa belajar kat unimas. Banyak karenah kawan-kawan yang aku dapat, heheh biasa la banyak orang banyak ragam. Tapi aku happy sangat sebab kawan-kawan aku sume pandai wat lawak antarabangsanyer..bak kata orang lawak x boleh belahnyer..hehehe..nak dengar aku citer ke…ok la aku citer..k la noor hidayah mohd kamil masih lagi satu roommate aku.heheh dia nie kecik orangnya tapi tak boleh dok diam pun..heheh.aku gelar dia mak tiri aku..oppsss maaf mak tiri jangan marah yer kalau terbaca nie..heheh.umur dia sekarang dah 23 tahun dah..dia lah kawan baik aku dari dulu sampai sekarg..oh ya..masih ingat pada norashikin yusof?..heheh…dia pun masih kawan aku juga.dulu dikira besar juga la tapi sekarang dah jadi budak kecik yang comel..hehehe..tapi soalan yang dari dulu sampai sekarg aku tertanya masihkah dia single? Or dia single and available..heheheh..haa jawb k chikin..yang sorang lagi nie suka wat lawak tak boleh blah.hahah.nama dia wan norlailatulazma wan omar.aku suka panggil dia jemak.heheh.dia nie kadang-kadang blur jer tau..tak faham gak la naper dia suka blur..heheh mybe dia suka pikir nak buka posa ngan aper kot sekarang nie.heheh..tapi aku jenis tak kisah sebab mereka nie memang suka buat aku gembira n ketawa walaupun aku sedih..eh tak abis lagi tau, aku ada banyak lagi nak kenalkan kawan-kawan sekepala ngan aku nie..yang nie pula cute orangnya.Banyak juga la mulut dia tau.klu dia bagi mukadimah apa-apa baik kita sume duduk dan sediakan telinga secara baiknya.heheh…betul tak azlina ahmad. Dia nie ada cite-cte nak jadi datin.insyallah satu hari nanti dia akan jadi datin kot..kawan sorang lagi nie asilah jusof.putih orangnya..best gak kawan yang minah nie..mulut dia nie pon bleh tahan..klu ckap ngan dia xpayah pakai speaker dah..volume dia tinggi juga ar..hehehe..maaf yer mbak asilah, tapi dia nie pun suka wat lawak separuh gila juga tu..dah nak citer kawan aku sorang nie lak. Nama dia azham azli yaakob tau..nama awek dia saptuyah..dia cakap orang sentol..orang kl kata kan.hahahah…dia nie angan-angan nak jadi penyanyi satu hari nanti..entah la,heheh…oppsss…aku tak nak cite lebih-lebih nanti dia pula yang belasah aku hidup-hidup. Sabar ka kawan-kawan.hahahah… sebenarnya aku banyak belajar banyak benda dan banyak nasihat yang aku perolehi dari diaorang..eh zaylyza abdul rahman nie pulak kawan aku gak..masa aku ambil program pertauliahan professional dulu pun dia juga banyak bagi nasihat kat aku..dia suka ketawa kuat-kuat tapi suara dia tak bunyi suara..hehehehhe pelik juga kan..hahhahahah..apa-apa pun aku gembira ngan diaorang..inilah dinamakan persahabatan sejati unimas.hehehehhe..k lah kamu sume kena lah mencari sahabat yang sejati baru hidup akan jadi lebih happyyyy!!!!!!!!!!!!!....

3 comments:

  1. ooo...kau cakap aku blur ek...pandai kau...nanti kau aku kerja kan kau..hahahaha...
    emm...aku pun hapy jg dgn korang semua..sepanjang aku kat unimas ni banyak suka duka kita kongsi bersama..btl tak ema??
    nanti bila kita dah habis study mesti kita akan tinggal berjauhan kan...??aku mesti rindu kat korang yang nakal2 belaka...huhuhu...

    ReplyDelete
  2. hahhaha...buyh mmg mak tiri,kdg2 bley gak jd ustazah yg x bertauliah....ckin tu single tp da x available coz ati die tu mcm az,pyh nk buke ati kat org len,ati besi ktekan...kekekke...jemak mmg blurr...kekekke...az nk jd datin,ok gak tu...am kape ngan saptuyah...kak saptuyah fsgk ke?huhuhu....wei,nme bapak aku ko slh eja...luku kang br thu

    ReplyDelete
  3. weh, ko salah eja nama akula.. zailyza bukannya zaYlyza. Suara yg mcm bukan suara????
    msti suara aku mcm artis Fasha SAndha tu ahAhA..

    ReplyDelete